Fysieke deelname mogelijkheden

Het festival wordt opgedeeld in verschillende pleinen waarbij gebruik gemaakt wordt van diverse vormen standbouw.

OH MY SHOPPING | OH MY HEALTH | OH MY BEAUTY | OH MY FOOD | OH MY DIY

 

OH MY DIY – creatief workshopplein
Wij bieden alle deelnemers de gelegenheid kosteloos deel te nemen aan het workshopplein. Wanneer u belangstelling heeft, dan kunt u dit aangeven op het inschrijfformulier, wij nemen dan contact met u op over de mogelijkheden.

OH MY SHOPPING

Standaard unit
U kunt op dit plein gebruik maken van onze standaard unit, deze bestaat uit witte standwanden, stroom, tapijt en verlichting. Deelnemen kan met een standruimte vanaf 12m2.

Eigen standbouw
Als u vaker deelneemt aan beurzen, bent u wellicht in het bezit van een eigen stand die u opbouwt op de beurs. U vraagt dan doorgaans enkel het gewenste vierkante meters en een stroompunt aan.

 

OH MY HEALTH

Op dit plein maken we gebruik van pagodetenten en leuke hippe kramen. Wilt u workshops en/of demonstraties geven neem dan contact met ons op voor de mogelijkhedne.

Pagodetent
Een ruimte van 4x4m incl. tent, stroom, tapijt en verlichting

Hippe kraam
Een ruimte van 2x3m of 4x3m incl. kraam, tapijt en verlichting

OH MY BEAUTY

Standaard unit
U kunt op dit plein gebruik maken van onze standaard unit, deze bestaat uit witte standwanden, stroom, tapijt en verlichting. Deelnemen kan met een standruimte vanaf 12m2.

Eigen standbouw
Als u vaker deelneemt aan beurzen, bent u wellicht in het bezit van een eigen stand die u opbouwt op de beurs. U vraagt dan doorgaans enkel het gewenste vierkante meters en een stroompunt aan.

 

OH MY FOOD

Een overdekte foodmarket waar directe verkoop van food en drinks mogelijk is. Op OH MY FOOD wordt een stretchtent gespannen waaronder met houtbouw diverse ruimtes worden gecreërd.

Het is mogelijk meerdere ruimtes aan elkaar te koppelen om zo een grotere stand te creëren.

 

 

.

Waarom sta ik op de beurs, wat wil ik bereiken?

Wilt u weten hoe u maximaal rendement haalt uit uw beursdeelname, bent u nieuwsgierig naar de manier om effectiever deel te nemen aan een beurs of neemt u voor het eerst deel aan een beurs? We geven u graag een aantal tips & trics waar u mee aan de slag kunt.

Waarom sta je op Oh My Day
Wist je dat 82% van de exposanten op een beurs staat zonder concreet en gekwantificeerd doel? Niet slim, een beursdeelname is te kostbaar om zonder duidelijke strategie op een beurs ‘te gaan staan’. Succesvolle beursdeelname gaat niet vanzelf. Een goede voorbereiding voor beursdeelname begint met de vraag waarom? Waarom sta ik op de beurs, wat wil ik bereiken? Zonder doel geen resultaat.

Beurzen kunnen een belangrijk onderdeel zijn van alle verkoop- en marketinginspanningen. Als u tenminste gebruik maakt van de sterke kanten van het medium en als u de beursdeelname een geïntegreerd onderdeel maakt van de algehele verkoop- en marketingstrategie.

De beursdeelname – welke indruk wil je maken?
Als u weet waarom u op de beurs staat is het belangrijk na te denken over wat u uit wilt stralen op de beurs. De beursstand is de fysieke uitwerking van de gekozen beursstrategie en vormt samen met andere aspecten als het beursteam, de communicatie en de beursactiviteiten een onlosmakelijk geheel. Dit geldt ook voor de standbouw die door de beursorganisator wordt aangeboden. Ook in dat geval moeten er keuzes worden gemaakt. Denk aan de standplaats, de standafmeting, de inrichting van de stand en de productkeuze, neem je alles mee of slechts een deel?

Live communicatie is het enige marketinginstrument waarmee u alle vijf de zintuigen van de doelgroep kunt bespelen. U kunt mensen laten zien, horen, voelen, ruiken en proeven wat u ze te bieden hebt.

Beursbezoeker
De bezoekers van Oh My Day komen voor een gezellige dag uit. Ze willen shoppen, beleven, proberen en ervaren. Een beursbezoeker beslist binnen drie seconden of hij de stand op komt of niet. Visuals vormen daarom een effectieve vorm van communicatie. Een goed gekozen beeld brengt de boodschap beter over dan duizend woorden en trekt de aandacht. Mensen onthouden slechts de grote lijnen van een boodschap. Hoe bondiger u die formuleert, des te beter ze onthouden wordt. Verdiep u in de behoefte van uw prospects.

Standbemanning
Het is zaak dat er voldoende standbemanning is en deze vooraf goed te instrueren
(en liefst ook te trainen in) wat van hen verwacht wordt. Vaak hebben de mensen die het standteam vormen een andere functie binnen jouw bedrijf; voeren normaliter andere werkzaamheden uit. De houding van de standbemanning is bepalend of een bezoeker wel of niet op de stand komt. Zorg dat de bemanning er gemotiveerd, fris en verzorgd bij staat en dat er 100% aandacht is voor de bezoeker.

Promotie
Naast dat de organisatie de beurs uitgebreid onder de aandacht brengt kunt u als bedrijf ook zelf veel doen om bekendheid te genereren. Breng uw relaties en klanten op de hoogte van de deelname aan de beurs. Plaats bijvoorbeeld een banner op de website, een post op Facebook en Twitter en leg de speciale Vrouw! flyers in de winkel. Maak ook gebruik van de mogelijkheid tot gratis promotie op de Vrouw! website en social media kanalen. In de maanden voor Vrouw! worden deze goed bezocht. Een belangrijk promotiemiddel dus! U kunt de bezoekers vooraf al laten weten dat u op de beurs staat en met welke producten.